tirsdag den 15. maj 2012

Hvorfor denne blog?

How to...

Ændre holdning til, at dele sit liv og tanker med andre end ens nærmeste. Jeg har altid syntes det var en smule mystisk, at man havde et behov for, at fortælle og dele ting med mennesker man ikke kender og sandsynligvis heller ikke kommer til, at kende.
Men så en dag sidder jeg og søger på nettet og falder over en masse interessante og sjove blogs.
Det får mig til, at få øjnene op for, at den verden som jeg havde fordomme til pg.a. manglende kendskab, rent faktisk kan have rigtig meget at byde på. Så derfor besluttede jeg mig for, at jeg ville melde mig ind i denne verden. Jeg tænker ikke, at jeg har et mere fantastik liv med flere oplevelser end så mange andre. Mit liv består som hos de fleste af min familie, venner, job, fritidsinteresser m.m. Derfor bliver det også en udfordring, at finde ting jeg vil blogge om som kan være interessante for andre. Men jeg vil da forsøge på bedste vis og så må jeg tage det som det kommer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar